Veel gestelde vragen
ONTVANG IK HETZELFDE ARTIKEL ALS OP DE FOTO?
Ja. We doen ons uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel waarheidsgetrouw weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte,…). Neem gerust contact met ons op als je twijfelt over een kleur.
WAT BETEKENT TU (one size)
Taille unique (of one size), dit is één maat voor iedereen. Meestal een artikel uit stretchstof.
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op met
KAN IK EEN ARTIKEL VERWIJDEREN?
Ja. Zolang u de bestelling nog niet heeft afgehandeld, kan u de artikelen uit uw winkelmandje verwijderen.
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Mocht u per uitzondering een beschadigd artikel ontvangen, neem dan contact op met
IN WELKE LANDEN KAN ER ONLINE BESTELD WORDEN?
Naar de meeste landen binnen de EU voor andere landen stuurt u een mail naar concept-Q@vanerom.be
met de gewenste artikelen en de ma(a)t(en). Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
WELKE OPTIE'S ZIJN ER OM TE VERZENDEN?
U kan kiezen voor verschillende optie's.
Wij verzenden met BPOST & MONDIAL RELAY. Per land en gewicht van het pakket kan dit verschillend zijn.
U kan kiezen voor thuislevering, een pakjes automaat of afhaalpunt. De exacte prijs van uw verzending (indien uw bedrag niet voldoet aan het gratis verzenden) kan u berekenen in het winkelmandje.
We proberen in de toekomst onze optie's van transport bedrijf uit te breiden.
IS ONLINE BETALEN VEILIG?
Ja, Concept Q maakt enkel gebruik van beveiligde betaalsystemen. Op die manier kunnen we alle betalingsgegevens beschermen.
HOEVEEL BEDRAGEN DE TRANSPORTKOSTEN DIE IK BETAAL BIJ EEN BESTELLING?
Bij aankoop vanaf 75 euro zijn de transportkosten voor onze klanten gratis.
Bij bestellingen onder 75 euro betaalt u 5,70 euro verzendkosten.
Voor de juiste kost van verzending bekijk de verzendmethode in uw winkelmandje.
Per land en gewicht is er een ander verzendbedrag (en gratis verzending verschilt van land tot land)
KAN IK MIJN BESTELLING OPVOLGEN?
Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een bevestigingsmail van Bpost met een link en referentie nummer hiermee kan u uw pakket volgen via de track and trace van Bpost.
KAN IK CONTROLEREN OF MIJN BESTELLING SUCCESVOL IS GEPLAATST?
Na de betaling van uw bestelling, ontvangt u binnen het kwartier een bevestigingsmail van ons. Indien dit niet het geval is, gelieve contact op te nemen met onze webshop via:
KAN IK EEN BESTELLING ANNULEREN?
Eenmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren.
Je kan na ontvangst de artikelen wel terug retourneren naar ons.
Indien u NET de bestelling heeft geplaatst, en toch wenst te annuleren, gelieve dan onmiddellijk contact op te nemen via:
IS RETOURNEREN GRATIS?
Wanneer u een artikel of meerdere artikels wenst te retourneren zal dit door u betaald worden. Wij zijn een kleine onderneming daarom is het voor ons financieel niet haalbaar om gratis retour aan te bieden. We hopen dat u hiervoor begrip kan opbrengen. Pas na het ontvangen van de artikelen zal enkel het bedrag van de artikelen terug gestort worden.
HOEVEEL TIJD KRIJG IK OM HET KLEDINGSTUK TERUG TE STUREN ALS HET NIET PAST?
Je hebt hiervoor 7 kalenderdagen de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen terug ontvangen, samen met de originele etiketten.
HOE LANG DUURT HET VOOR IK MIJN BESTELLING KRIJG?
We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.
Bestellingen die voor 15u worden geplaatst, worden vaak de dag zelf nog verwerkt en verstuurd.
Bestellingen die na 15u geplaatst worden, zullen de dag erna verwerkt en verstuurd worden.
Moest u op het moment van levering niet thuis zijn, zal Bpost een bericht nalaten. Als we de aflevering van een zending niet kunnen voltooien, om eender welke reden wordt het pakket naar dichtstbijzijnde Bpost afhaalpunt gebracht waar u uw pakketje kan gaan afhalen.
Bekijk alle mogelijke verzend mogelijkheden.